Servicii

PENTRU SISTEME NOI

Implementarea unui sistem de control acces hotelier este o procedura care se realizeaza in mai multi pasi si care presupune:

  • Stabilirea solutiei tehnice pentru selectarea incuietorii – in functie de tipodimensiunea usii (usa dreapta, usa cu falz, usa din lemn sau profil aluminiu / PVC, usa metalica, etc).
  • Stabilirea platformei software care va opera sistemul in functie de complexitatea si cerintele hotelului.
  • Stabilirea numarului de statii de check-in in functie de marimea hotelului
  • Contactarea fabricantului de usi in vederea executarii locasului specific incuietorii (in situatia in care usile nu au fost executate sau urmeaza sa fie inlocuite)
  • Acesti primi pasi sunt esentiali si consultanta este oferita gratuit.

  • Montarea fizica a incuietorilor electronice
  • Eleborarea shemei de programare a sistemului pentru tot hotelul, conform cerintelor personalului de exploatare
  • Programarea incuietorilor si punerea in functiune a sistemului
  • Instructajul personalului de deservire a sistemului
  • Interfatarea sistemului de control acces hotelier cu aplicatia de gestiune hoteliera.(PMS)
PENTRU SISTEME AFLATE IN GARANTIE

Perioada de garantie a echipamentelor este de 24 de luni de la punerea lor in functiune. In aceasta perioada, orice echipament defectat se inlocuieste cu unul nou (daca nu este posibila reparatia), cu conditia ca echipamentul ce urmeaza a fi inlocuit sa se fi defectat in urma unor vicii de fabricatie, si nu in urma unor acte de vandalism sau in urma exploatarii necorespunzatoare.

PENTRU SISTEME AFLATE IN POST GARANTIE

Orice client beneficiaza de consultanta si mentenanta post garantie, neconditionat, perioada de raspuns la solicitari osciland intre 24 – 72 de ore de la sesizare. In functie de gravitatea situatiei, perioada de interventie este mai mica (in functie de distanta pana la obiectiv si disponibilitatea fizica a tehnicienilor). Remediere problemelor software se poate face remote. Orice interventie remote care dureaza sub 20 de minute este gratuita.

Un contract de service post garantie va confera o siguranta suplimentara, revizii anuale ale sistemului si o nota de plata diminuata de discounturile aplicate la lista de piese de schimb si la manopera.

PENTRU ALTE SISTEME

Oferim mentenanta / consultanta pentru aproape toate tipurile de sisteme de control acces hotelier existente pe piata. In funtie de fabricantul sistemului, oferim piese de schimb, cartele de acces, reparatii ale echipamente de receptie (encodere, programatoare, etc), revizii ale sistemelor.